Gurcunursogut Kızlar doğum ağrısı nasıl oluyor nasıl başlıyor benim suan belimde ve karnımda ağrı var böyle nasıl desem bi gidiyor bı geliyor sızlıyor belim
Gurcunursogut EceNaz26 Karnım ve belim sızlıyor böyle toplanma yok bebek hareketli sadece ve birden sırtıma bıçak saplanır gibi ağrı vuruyor
_Eliffm EceNaz26 benim şiddetli ağrı oluyo bir tarafa toplanıyoda ama günde 4 5 kere oluyo 37+6yim doğumu 4 gözle bekliyroum 1 haftadır hafif hafif başladı 2 güdnürde böyle Nişan su yok henüz
EceNaz26 Gurcunursogut son haftalara geldiysen vücudun doğuma hazırlanıyor olabilir bebek büyüdükce ağırlıkta yapıyor, dinlen biraz doktoruna da bir gözük tabiki başka birşey olmasin 😊
Gurcunursogut EceNaz26 sezeryan doğum yapicam cuma günü ilk doğumumda sezeryan olmuştu doğum ağrısı nasıl başlıyor bilmediğim için o yüzden sormak istedim
EceNaz26 _Eliffm hayırlısıyla gelir inşallah sağlıkla al kucağına 🙏🏻🥰 yarin bi gidin doktora nst de baksınlar ne olur ne olmaz
EceNaz26 Gurcunursogut sezaryen olacaksanız doktora gitmenizi tavsiye ederim ilk gebeliğim benimde sanci herkeste ayni mi bilmiyorum arkadasimda sezaryen gunu gelmeden sanci baslayinca erkene aldılar gununu
_Eliffm Gurcunursogut ntsde 1 saatte 2 sancı çıkmıştı geçenlerde acilde denk geldim önncesi sezeryan olan birini hemen doğuma aldilar
_Eliffm EceNaz26 yarın kontrolüm.vae o yüzden bu gün gitmeidm insallah doğum sancisidir heycanla oğluma kavuşmayı bekliyorum