Hayırlı günler kizlar , 20lik dişim agridigi için dişçiye gittim maalesef çekmedi ve doktoruma bir bildiri yazdı onaylarsa işlem yapabilirim dedi ve dış etim de apse olduğu için hamilelerin kullanabileceği bir antibiyotik verdi adı klindan , hamilelikte antibiyotik ya da bu haptan kullananiz var mı 🌸 doktor verdi ama insanın içinde yine de bir kaygı oluyor 🐥