eminegizem Kızlar üç gün olmazsa dördüncü gün oluyor magnezyumu ikiye çıkardı doktor hala oluyor özelikle ikindi vakti var mi bu hafta böyle yaşayan yaşayanlar yazsın sadece yarın kontrol var soracağım zaten ama nedir bu böyle ya
cerennncee Benim hamilelik boyunca hep düzensiz kasılmalarım oldu diyebilirim ama açılmam veya rahim kısalması vs yoktu benim de.. sadece kasılma oluyordu. Çokk şükür bir sıkıntı yaşamadım ben de sonuna kadar magnezyum kullandım
eminegizem cerennncee kaç haftalıksin doğum oldu mu ya cildiracam resmen tutunca tutuyor olmayınca saatlerdir olmuyor
kardelen54 eminegizem anladım benim kasılma değil o zaman ben sadece öyle dalgalanma gibi bisey oluyor agri ya da toplanma olmuyor belkide bebek dönüyor ilk hamilelik olduğu için hiç bisey bilmiyorum ya kasılma olsa bile zor anlarım
Sedadvc eminegizem Bende de adet sancısı gibi bir ağrı oluyor. Bir de catlayacakmis gibi bir his. Sanki yarilacak ortadan ikiye karnım. 27. Haftadayim.