Benim pcosum var ama kendiliğimden adet olabiliyorum ilaçsız. Adet döngüm çok kısa 21 günde oluyorum. Doktora gidiyorum hormonların çok iyi diyor ultrasonda da sıkıntılı kist gözükmüyor diyor. Ama ovülasyon testinde hiç yumurtlama göremiyorum. Ne yapacağım başına gelen var mı böyle 😔😔 kendimi çok çaresiz hissediyorum. Eczaneden klomen alıp kullansam işe yarar mı