balci_huda Düzensiz adet oluyorum 2 aydır olmadım ama şuan belimde karnımda inanılmaz bir ağrı var test yaptım negatif diger gebeligimde de böyle olmuştu böyle olup hamile olan var mı help
lilyum_ balci_huda olur tabi ki gebelik varsa kesin çıkar ama bence elinizde varsa ovukasyon testi yapın. Ben takip ediyorum ovulasyon günlerimi. Bazı aylar pik olmasına ragmen hic ağrım olmuyor. Bu ay aşırı derece kasık ve bel agrisi yaşadım ovulasyon testi yaptım pik olmustu. O yüzden söyledim