mrymbrl suna seren lotus orda sezeryan oldum depremden 2 gun once memnun kaldım . İlk sezeryanımı dq sanmed ebru kirazoglu yaptı . Sanmeddende memnun kaldım açıkçası. Suan 15 haftalıgım hangisinde olsam kararsızım. 2 bebegımde premature buda oyle olursa lotusu tercih ederim muhtemelen. Yenı doğan dq lotus cok ıyı diyorlar.