lmariel bu sancılar zaman zaman oluyor bazen saatlerce geçmiyor, ancak bebeğin tutunduğu anlamına geliyormuş. Benim doktorum ve ebem belden gelen kasık ağrısı varsa korkmalıyız dedi hep ve kanama tabiki.. Belden gelen kasık ağrısı, tek taraflı değil de iki tarafta da olan kasık ağrısı, kanama, yoğun adet sancısı gibi durumlar için endişe etmemiz gerektiğini söyledi. Belki yardımcı olabilmişimdir 🎀