Kızlar selam 29 hafta da kontrole gitmiştim bebeğin başının aşağıda olduğunu söyledi doktorum ctg ye aldı yani nst ye vs doğum yapacağım hastaneye sevk hazırladı randevu oluşturalım diye. Şimdi 31 haftaya giriyorum kızlar sizce doğum olur mu 2. Gebeliğim bu ve bu bebeğime hamile kaldığımda 6 haftalık iken ameliyat oldum yumurtalıklarıma apandistim dolandığı için hem o ameliyatım var ilk doğumum sezaryendi şimdi de korkuyorum biraz dertleşelim mi