Gzmemn Daha önce lohusayken saç boyatan oldu mu ? Süte geçer diyorlar. Beyazlarım çok çıktı kendimi kötü hissediyorum.
EceNaz26 Gzmemn bende bekliyim burda kulaklarima kadar indi dibim doğumdan sonra hemen boyamak istiyorum ya
Seddda Gzmemn ben hem hamile iken hemde loğusa iken boyadım valla doktor kesin kanıtlanmış bir zararı yok dedi beyazlarım çok fazla şükür bir sıkıntı olmadı
mervemurat16 Gzmemn ben doğuma 3 gün kala boyattım doğumdan 1 ay sonra yine boyattım sonra açtırdım ayda 1 boyuyorum şükür birşeyde olmadı