Arkadaşlar merhaba bir hafta oldu doğum yapalı kendi ailemdeki herkes çalışıyor bu yüzden kayınvalidem de kalıyorum o yardımcı oluyor ama eltim geldiğinde kızı bebeği istiyor sürekli sevmek öpmek kucağına almak istiyor, eltim de ben odadan çıktığımda hemen bebeği alıp salona getiriyor hemen kucağına alıyor ben hoşlanmıyorum sürekli kucağına almalarından ve lohusayim yanımdan ayrılmasını hiç istemiyorum ben bile öpmeye dokunmaya kıyamıyorum haksız mıyım 😕