Suey 27.haftada başıma geldiği için söylüyorum. Kasinti yoktu,yanma yoktu,koku yoktu. Hatta sulu olduğu için ben suyum geliyor korkusuyla apar topar gitmistim. Bi test var o yapildi kendi suyum mu yoksa enfeksiyon mu diye. O kadar korumaya rağmen enfeksiyon olmus. Ben duş jeliyle falan yıkıyordum muhtemelen o da sebep olmuş olabilir. Velhasil kelam 3 günlük fitil vermişti o şekilde geçti daha da olmadı. Gebelikte akintı evet oluyor ama bahsettiğiniz şekildeki gibi degil. Hatta burda Bi arkadaş vardı enfeksiyon yüzünden yatisi verilen erken doğum yapmak zorunda kalan. Allah korusun. Biz tedbir alalimda