artikboyle Hurmanın zararı olduğunu biliyorum ama ilk haftalarda kuru incirin bir zararı var mı arkadaşlar?
elif475475 artikboyle hurma zararlı diye kim söyledi acve hurma en en en iyi folik asittir ben düzenli kullanıyorum. Her şeyin fazlası zarar. İki tane yiyin ama yiyin. Kola cips hamburger yerken sormayıp bu tarz sağlıklı şeyleri soranlara şaşırıyorum 🥲
Emel5805 Ne alaka niye zararı olsun ki hurma bile yedim yiyorum daa ama herşeyi az az tüketiyorum.zarari olmayanı bile fazla tüketilmesi iyi değil her söyleneni dinlememek mantıklı doktorunuz ne diyorsa o
Zseda Emel5805 açılmayı sağlıyor doğumu baslatiyor o sebeple ilk zamanlar yemeyin diyorlar. Ben şu an acilmam olsun diye diyorum mesela
Emel5805 Zseda günde beş 6 tane yersen belki ama günde bir tane hergun yedim çok şükür herşeyin azı karar çoğu zarar…..
Zseda Emel5805 1 taneyle bence de bir şey olmaz ama pimpiriklenip yememiştim. Şimdi hunharca 5 li 6 li yiyorum