irem88 ilk üç ay önermiyorlar, ilk üç aydan sonra yapılabilir diyen doktorlar varmış ama benim doktorum hamileleik boyunca önermiyor. Kimyasal bir madde sonuçta, solumak ve saç derime teması içime sinmiyor ben boyatmıyorum, bitkisel filan diye satılanların kimyasal içermediğine de pek inanamıyorum.