myavocado Senaserhan doktorların, uzmanların geneli önermiyor. Benim bildiğim epilasyon merkezleri de zaten, herhangi bir olumsuz durum olursa sorumluluk almak istemedikleri için hamile iseniz yapmayı kabul etmiyorlar. Bence yaptırmayın
Minnaksever Senaserhan yapılmaz yapmazlar onermezler diye biliyorum ama zaten hamilelikte hormonlar cosmusken de bı anlamı olmaz diye düşünüyorum çünkü lazer daha önce yapılmış bile olsa hamilelikte coşuyor kıllar
Gozdecelk Senaserhan ben sadece yüzüme yapıyorum oda ağdaya alerjim var yüzüm tepki veriyor direk ev tipi lazer aldı annem onunla yapıyorum
Miraymira Bir güzellik uzmanı olarak lütfen hamilelik süreci boyunca lazer işlemine girmeyim lütfen doğumdan 6 ay sonra işleme başlayabilirsiniz süt sağlığını bile etkiler lütfen bu tür şeylere hasasiyet gösterelim siz ve bebeğiniz için herşey 💜
Sedadvc gayesblog Benim doktorum da yasaklamadi. Ben kol altımı lazerle aldırdım ama genital için agdaya gittim yine de. Normalde lazerliyim. Aslında bana da lazerin zararlı olması mantıklı gelmiyor. Eğer o ışınlar bebeğe zarar verecek kadar içeri giriyorsa rahmimizin kuruması lazımdı şimdiye kadar. 😂 Yine de herkes zararlı filan dediği için genitale agdaya gittim.
Alsa9087 Bebeğe zarar vermiyor ışınlar kıl köklerine etki ediyor. Ben yaptırdım ama genital bölgeme yaptırmadım koltuk altı tüm bacak yaptırdım ve sonuçta aldım. 8 seans gidebildim. Ağırlaştığım için gidemiyorum. Doğumdan bir süre sonra devam edeceğim.
Miraymira hilalsoyuoz ağda yapmak bu aşamada en iyisi ama özel bölge için çok kasıcaksanız kendinizi yapmayın jilet kurtarıcı olucaktır