Ruveyvey gerek yok 12. Haftaya kadar progestan kullan kanaman tekrarlamazsa birakirsin. Benim de olmustu 6+4 te yogun kanamam. Progestan kullandim gunde 2. Agizdan aldim ben fitil de almadim. Cok sukur 8. Haftadan sonra kanama bitti. Simdi 31+3 olduk bile. Saglikla gelsin bebeginiz sizin de. Cogu kisi yasiyor o lekelenmeleri. Ben de tecrübesizdim cok stres yapiyordum cok uzuluyordum. Ama üzülmeyin inanin cogumuz yasadik. Hatta benim doktorum bena düşerse düşer yapabileceğimiz bir sey yok dedi ve evde yat bile demedi. Bebek saglikliysa ne yaparsan yap tutunur, saglikli degilse 9 ay pamuklar icinde yat duser demişti. O zaman o kadar cok agladim ki bu laflarina. Cok şükür gecti gitti. Sizin de gecer inşallah hemen