Sumeyyedemrc 6 haftalık hamileyim doktorum enfeksiyon için 1000mg augmentin yazdı ilk gebeliğim korktum kullanamadım ama sıkıntılarım devam ediyor sizce kullanmalı mıyım bebeğe zararı olur mu
Enfal_06 Sumeyyedemrc antibiyotiğin bi zararı olmaz gebelere veriyorlar zaten gebe olduğunuzu bilip vermiş doktor kullanmalisiniz enfeksiyon bebeğe zarar verir idrar yolu enfeksiyonu özelikle ben hep kullanıyorum gebeyim enfeksiyon olunca yazıyor doktor
Emosclb Sumeyyedemrc ben 1 ay boyunca kullandım daha 1 hafta oluyor bırakalı 8 aylık hamileyim çok şükür bir sıkıntı yaşamadım zaten bize uygun olduğu için onu veriyorlar gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
basakc36 Sumeyyedemrc Doktorunuz ilaç vermişse kesinlikle kullanın.Bende aynı şikayetten muzdaribim.Şu an bile antibiyotik kullanıyorum
Emel5805 Hulo2105 doktorun verdiği ve kadın doğum doktorunun onayladığı bir ilzc neden iyi olmasin kadın bebeğini enfeksiyondan kaybetse daha mı iyi……
huysuz__ Sumeyyedemrc yani dr gerekli görüp yazdığı halde bizim fikrimize göre mi hareket edeceksiniz. Gerekli görmese yazmazdı sonuçta.. Gebelikte enfeksiyonun nelere sebep olabileceğini araştırıp okursanız antibiyotiğin önemini o zaman anlarsınız. 🙏
Sumeyyedemrc huysuz__ ne alakası var siz de hamilesiniz az çok anlarsınız her şey zarar verecekmiş gibi hissediyorum üstelik 2 doktorumdan biri kullan biri kullanma ilerde kullanılabilir dedi
huysuz__ Sumeyyedemrc 2 doktordan birinin kullan veya kullanma demesi başka burda ulu orta fikir alarak hareket etmek başka.. gerçekten korksanız antibiyotik gibi önemli bir ilacı kullanma fikrini tıbben yetkisi olmayan bizlere sormazdınız. Acil şifalar diliyorum
Denizdemiralay Sumeyyedemrc ben hamileyken banada vermişti doktorum kullandım bi sorun olmadı bebeğe zararı olmuyor canım
hermione_granger Sumeyyedemrc Banada flagyl adında bir antibiyotik yazıldı ama kadın doğum doktorum kullanmamı uygun görmedi onun yerine molcef 400 ve monurol şase verildi iyi geldi ilaç 1haftalık bir antibiyotik.
Gamze_gamze Sumeyyedemrc benim bir arkadaşım mide kanaması geçirmişti o da bayağı bir ilaç kullandı çok şükür kızında bir sorun yaşamadı
Hulo2105 Emel5805 e içeme demedim ki antibiyotik normalde de iyi bi ilaç değil zaten ama yapacak bişey var mı tabi ki içecek kötü bişey demedim?
Sumeyyedemrc huysuz__ ya sanane bizatihi sana mı sordum cevaplama, okuma, bakma, ilgilenme yazmak zorunda mısın? boşluktan, ilgisizlikten, sevgisizlikten gelmiş burda milletin moralini bozma laf sokma peşindesin yazık sana ya vallahi
huysuz__ Sumeyyedemrc istediğimi yazarım keyfine göre yazmak zorunda değilim😅😅yetkisi olmayan insanlara ilaç soruyosun, tehlikenin farkında bile değilsin uyarınca da tiripler, ayy ne halin varsa gör , doğrular işime gelmiyor deme de saldır haldır haldur, el kadar çocuğa da millete sorarak ilaç verirsin sen artık cehaletinle baş başa bırakıyorum hadi eyvallah 🥲