GuzelMelegimm Akşam pikniğe gidilecekmiş kayınvalidemlerle. Çay demleyeceğim kayınvalidem börek yapıyomuş bende en kolayından ne yapabilirim fikir verir misiniz? Misafirim vardı 37 haftalıgım hiç durumum yok en kolayından ne olabilir
huysuz__ GuzelMelegimm tatlı iyi gider yanında Bi kek yapabilirsiniz, tatlı atıştırmalıklar alabilirsiniz de, mercimekli köfte, makarna veya patates salatası, kısır pratik bunlar geldi aklıma 😁
Ebrarhacer GuzelMelegimm kedi dilli kakaolu pudingli güzel bir tatlı yapabilirsin bence tabii evde varsa ya da kakaolu ıslak kek hemen keki çırp sosunu yap dök bitti kurabiye falan da olabilir
iremmmuyannn GuzelMelegimm 37 haftalıksın bi zahmet kimse senden bişey beklemesin hazır bişey al git yani 😀
myavocado GuzelMelegimm aman ya aslında hiçbir şey yapmasanız ayıp olmaz, haftanız ileri yani, kendi zorunuz kendinize. İçinize sinmeyecekse, evde yeşillik varsa patates salatası olabilir ya da hazir kurabiye alirverin
myavocado GuzelMelegimm afiyet olsun elinize sağlık ☺️ biz de bayram tatilinde eşimin ailesi ile gittik ben marketten aldığım meyve suyumla katılım sağladım 😂😂😂
GuzelMelegimm myavocado evet bende artık çok zorlanıyorum bi de 4 yasında kızım var. Allah herkesin yardımcısı olsun çok zor.