Dilekulgtt lilyum_ bende anlayamadim tam catlamadimi acaba pek bilgimde yok ustte kalsin diye yazıyorum ama degerlendir bence bugun
Zeyson lilyum_ belkide her iki tüpünüzdede bu ay yumurtlama olmuş olabilir çift yumurta ikizleri bu şekilde oluyo degerlendir sen cnm
lilyum_ Elif-ada- yaa gercekten ben de öyle mi acaba diye düşünüyorum. Ama test yapıp üzülmek istemiyorum daha reglime de çok var. 5 gün önce kanda negatif çıkmıştı
Elif-ada- lilyum_ Değerlendirmeye devam edin hamilelik yoksa bile yumtlama var inşallah hersey gönlünüzce olur test yapmayın olsada çıkmaz daha çok var reglinize boşuna üzülmeyin çokta umutlanmayin uzulmemeniz için diyorum inşallah olur bu ay🤗
yasemincicekkk lilyum_ daha yeni yumurtluyorsun canım 1 günde hamile kalamazsın , döllenmiş yumurtanın yolu 6 gün sürüyor
lilyum_ Zeyson hahahhahah ayy ciddi misiniz 😅. Bugünü değerlendiremiyorum eşim şehir dışında ama nasip tabi 😂
lilyum_ Elif-ada- değerlendiremiyorum esim sehir dışına cikti bugün. Ama dün geceyi değerlendirdik artık gerisi teslimiyet. Bol bol dua edebilirim sadece insallah bu ay hayırlı haberler alırız 🌸✨🤍
lilyum_ yasemincicekkk 16 haziranda test yapmaya başladım. 21 haziran kadar test yaptım sonra test yapmayı bıraktım. Adet ağrısı olunca 28 haziranda tekrar test yaptım. pik olmustu. Acaba o arada yumurtlama oldu da döllendi mi diye düşündüm.
yasemincicekkk lilyum_ testte en erken 6-7 temmuzda çıkar canım bu da en erken . 4-5 inde de ovülasyon testi yapabilirsin , gebelik oluşmuşsa Buda burada en erken kendini gösterir
reyhan_t lilyum_ yaa sizle konuşmuştuk bir kere o zaman da söylemiştim olabilir diye bana nedense hamileymişsiniz gibi geliyor hadi bakalım 😋
lilyum_ reyhan_t ayy ama siz beni hep umutlandırıyorsunuz 😂 insalalh vardır. Öğrenirsem ilk size yazacağım😅. cok teşekkür ediyorum 🌸🤍
lilyum_ yasemincicekkk test icin 12 temmuzu beklerim sanırım. O civarda test yaparım diye düşünüyorum. Dayanabilirsem tabii😅