13 Temmuz cmt 32+0 oluyoruz ama haftasonuna denk geliyor çalışır raporunu o gün almam şart mı 2 3 gün sonra alsam sıkıntı olur mu 13 ünde alsam bile kurumuma ancak 16 sında teslim edebiliyorum aldığımız gün teslim edemeyince raporu yazdırdıktan sonraki geçen 2 3 gün doğum sonrasına aktaracağım günlere dahil oluyor mu bilgisi olan yardım lütfennnn🙈