Selin4561 benim ikincisi belden uyuşturularak oldu, panik atağım var ve tuttu haliyle saçmalamaya başladım baya😅bebek çıktıktan hemen sonra sakinleştirici verdiler, dr um panik yapacağımı biliyodu zaten bahsetmiştim, Bi sakinleştiriciye bakar diyip gülmüştü, gerçekten çok etkisi oldu kesit kesit hatırlıyorum toplasan 5 dk ya eder ya etmez. Endişe etme 🥰