Aslisko Kahverengi kısımda sanki et ben gibi bir şey çıkmış sizde doğum öncesinde olmuş muydu genel cerrahiye gidicem ama ne olduğunu bilebilir mi şüpheliyim
merimiri Aslisko benim bekarken çıkmıştı et beni demişti doktor herhangi bir yerde olabilir senin de burda çıkmış dedi kontrole gitmiştim hemen gel alalım dedi aldırdım 🤷🏻♀️
gulesergurgen Benim de boynumda tek tük vardı küçük et benleri, hamilelikte aşırı arttı özellikle boynum karnım göğsüm kahverengi kısmı, geçici diye biliyorum
Zumra1234 Hulo2105 malesef düşmüyor 😢 ilk hamileligimde cikti busuru sonra ip bagladim bu gebeligimde cikti ama cok kucukler boynumda vs kolye degince cok aciyor keske cream vs olsada sürsem düşse
myangelson Hulo2105 maalesef geçmiyor benim de çok çıktı ama hiç gitmedi 2 sene olacak doğum yapalı. Kolye falan takılınca canım çok acıyor
merimiri Aslisko aynen canım ve biraz zamanla büyüyorlar diye okumuştum bende aldırdım doktor baktı etti alalım dedi et beni zaten dedi öyle de şimdi belli Bile değil
Eso51 Aslisko yaaa benimde ucunda olduu demekki herkeste oluyor acaba emerken kopar felan mi diye düşünüyorum doktora mi gitmeliyiz ki
Hulo2105 Zumra1234 yaa geçiyor diyen de var benim bazen boynumdakiler kendi kuruyup düşüyor mesela. Geçmezse de lazerle aldırırım napiyim
956733 Zumra1234 eşimin boynunda vardı et beni epey çoğalınca araştırmış ve bildiğimiz sirkenin düşürdüğünü öğrendik , 2 defa gece yatarken pamuğa sirke damlatıp sabaha kadar kalması için yara bandı ile bantladık 1 haftaya kadar kendi kendine kurudu ve düştü deneyin isterseniz.
Zumra1234 Hulo2105 cok iyi ya benim asla düşmüyor 5 yil gecti aradan o kadar minikler ki ama dokununda kotu iste
Hulo2105 Zumra1234 aşko benimkiler büyük yaa hani böcek gibi duruyorlar ve her gören direkt orama bakıyor aaa bunları alsana diyor manyak millet napcam koparcam mı sonra enfeksiyon olcam hıı evet düşüyormuş sonra falan diyorum