Minnaksever ben de öyle biliyorum , kadın ne kadar xx taşısa da, yumurta sağlıklı olan spermi tercih etse de yumurtanın x veya y seçme özelliği de varmış.. yani eğer x ile uyumluysa sağlıklı olan x lerden veya tam tersi y kabul etme özelliğindeyse sağlıklı y lerden seçiyormuş ama hangi yumurtanın hangi cinsiyeti seçeceğini henüz bilmiyorlarmış ve genel olarak kanıtlanmış kabul edilmiş bir bilgi değilmiş, güncel tıp dünyasına bu düşünce var yani. Ama doğru bile olsa bu düşünce gizli tutulmalıydı bence, malum dünyanın çoğu yerinde kadınlar cinsiyetçilik yüzünden fazlasıyla yıpratılıyor, bunu öğrenmeye hiç gerek yoktu