Alive0 17 haftalık hamileyim ilk gebeliğim karnımda bebeğin hareketlerini hiç hissetmedim bu normal mi ne zaman hissedebilirim
GoncaArslan48 Bende 17 haftalığım ve ikinci gebeliğim olmasına rağmen hissetmiyorum bu bizim bebeklerimizin sağlıklı olmadığı anlamına gelmez tamamen kişilerle alakalı diye düşünüyorum 💭