BurcuHamza 20 haftalıkız bizde bu sureçte ıkı kere tuttu basım oyle her ıkıskndede ıkı gun boyunca ha gectı ha gececek dıye dırendım ama dünyam karardı resmen ve artık panık yapmaya başladım bileymı var kafamda arastırdım ınternetten yok gebelık zehırlenmesıde yapar yok tansıyon yapar tehlıkelı falan dıye kendı kendımıde korkuttum en sonunda gıttım hastaneye taktılar bı serum on dakka sonra gectı.istersen sende kendıne acı cektırme çok kotu bışey normal bır bas agrısı degıl çünki