Sonunda gelebildim bende isteğe bağlı sezeryan oldum çok aksilikliydi sabah kalktık giyindim makyajımı yaptım çok heyecanlıydım hastaneye gittik işlemleri yaparken kimliğimi istediler evde unutmuşum eşim gitti almaya sonra ablam kapıyı üstten kilitlemiş eşimden üst kilidin anahtarı yokmuş tekrar geldi neyse kolaylık sağladılar dogum yaptıktan sonra getirsin dediler çünkü İstanbul trafiğinde gidip gelmek geç kalırdı dogum saatine neyse odamıza geçtik üstümü çıkardım verdiklerini giydim sonra kapı süsümüzü taktık magnetleri ayarladık odamızı düzenledik sonra birazcık oynadık 😂son gülen iyi güler diye sonra nstye bağladılar kalp atışlarını son kez duyduk karnımda ❤️sonraaa doğuma gittim genel anestezi istedim ama ordakiler ikna etti spinal anesteziye hiiiic korkmayın hiç acımıyor çekiştirmeleri hissediyorsunuz ama acı yok hic korkmayın başımdaki hemşire ile sohbet ediyordum cok güzel geçti ilk bebişimin sesini duydum çok güzel bir duyguydu sonra ten tene temas ettirdiler fotoğraflar çektiler çok güzeldi bebeğimi babasına götürdüler sonra karnımı diktiler beni de yukarı çıkardılar iyiydim üstümü giydirdiler üst kısmı bebeğimi emzirdim çok iyiydi hersey kum torbası koydular karnıma bir iki saat sonra cooook kötü bir ağrım oldu öluyorum diye bağırıyordum doktorum çok korktu ağrı kesiciler fayda etmedi geldi muayene etti vajinal muayene etti hiç bisey yoktu kanama normal sonra dedi açtığımızda enfeksiyon vardı dedi o sancı yapıyordur bana ağır bir ağrı kesici verdiler serumla kendimden geçtim cok ağır bir ağrı kesiciydi ama uyuttu beni uyandım ağrım yoktu sonra korsemi taktılar yürüdüm inanın hiç birseyim kalmadı herkeste olan birey değilmiş doktorum 1000 de bir olam bisey dedi öyle sonra bebeğimle kendim ilgilendim biseyim yoktu 🤷🏼♀️gayet güzel geçti rabbim herkese nasip etsin inşallah 🩷❤️😘
Korkmayın hiç zor değil bende olan enfeksiyondan öyle oldum yoksa çok iyiydim