Esra4565 benim de 6.haftamda başlamıştı 12.haftadayım hâlâ devam ediyor bulantı için prilam verdi doktor ama hâlâ bulantım oluyor yanma ekşime de çok var. Leblebi çubuk kraker bulantı için yiyorum işe yaramıyor ama belki hafifletiyordur, yandığında da salatalık yiyorum.