byz20 ayyy Allahım doktorlar resmen sezaryene almak için başından milleti korkutuyorlar ya. Şaka gibi.
Ben normal yapmış biri olarak söylüyorum önemli olan sancıyı çekmek. O çatala çıkıp doğurmak 10 dakika sürmüyor. 5 ıkınmada kucağınıza veriyorlar. Sizin öğrenmeniz gereken gereksiz yorum yapanlara kulağınızı kapatın, ben yaparım deyin, hep hareketli olun, nefes alıp verme egzersizleri yapın, doğururken bağırmayın, nefes çalışın videoları izleyin nefes için o kadar. Gerisi zaten akıl gidiyor gelmek isteyeni içerde tutamıyorsunuz. Öyle çatalda daha fazla bacak ayırma falan da yok yani sallamış ya da işini iyi bilmiyor olabilir mi. Bana bir Allah’ın kulu elini sürmedi doğururken sözlü destek verdi hepsi. Çünkü normal sezaryen gibi değil her şeyi siz yapıyorsunuz ve onu da Allah öyle bir ayarlıyor ki o ıkınma kendiliğinden bir anda geliyor