Bana yardım eder misiniz lütfen ?
10 haftalık hamileyim. Duygu durumum çok karışık. Bir ara evde duramıyordum evimden nefret ediyordum sanki benim değilmiş gibi. Eşimi istemiyordum oda kocam değilmiş gibi. Cinsellik deseniz zaten tiksiniyorum. Sürekli herşeye ağlayasım sinirlenesim vardı. herşeyden tiksiniyordum eşimden evden bazen insanların giyinişinden. Herşeye karşı çok takıntılıydım. Şimdi bir tık daha iyiyim acaba bunlar hamilelikten mi ? İlk defa yaşıyorum böyle bişey