serap_momy ben hafif ateşli bir grip olmuştum 6-7.haftalar arası. benim doktorum günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti. Hatta kötü olursan acile git gebelerin kullanabildiği ilaçlar ve serumlar var, kendine hiçbir zaman acı çektirme demişti 🌸 doktorunuza danışarak parolu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz