anne123456 Merhaba kızlar, Bursa medicabil hastanesinde doğum yapan yada gebe takibine medicabil gidenler tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ve hangi doktora gidiyorsunuz? Deneyim ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
snowglobe anne123456 doktor götüydü . tatile gidecek diye hastalarını kurbanlk koyun gibi sezeryana aldı. Şuan orada değil . korona oldum ölümden döndüm hiç bi şekilde ilgienmedi. İlk o hastaneye gittim teşhis koyamadılar acilde oranın hastası oldığım halde müdahale edilmedi. Daha once ilgilenseydi dahiliye belki onlar yüzünden 1 hafta hastanede yatmak zorunda kalmazdım. 1 ay sürdü. Öyle işte her acılı de sokıntı bazı bölümleri de
Nursemom_ anne123456 benim dış doktordu hizmet çok iyi degildi gece kalan hemşirelere bişi sorunca b*k gbi davranıodu hepsi aynı degildir muhakak ayrıca ben amlythnesini hiç begenmedim bildigin merdiven altı gbiydi ha bu ne kadr önemli dersen sıkıntı yok biz 40 bin verdik
esracaydasatik Geçen sene mayıs ayında yaptım ben memnundum hastaneden bana göre çok iyi davrandılar doğumdan sonra takipleri iyiydi
esracaydasatik anne123456 ali bahadırlıydı benim doktorum çok memnundum ama ordan ayrıldı şehir hastanesine geçti diye biliyorum