smykll1 Haftada doktora gidicem kontrole şeker yüklemesi için geç mi kaldım yoksa yaptırılır mı doktorum zamanını falan söylemedi bana hiç yaptırcakmısın diye de sormadı ailede şeker hastaları var yaptırsam mı diye düşünüyorum
Sumisali_ smykll1 özellikle şeker hastası var ise yaptırmalısınız belki bir sorun çıkmaz ama en azından öğrenmiş olursunuz bir zararı yok zaten 😊 ama haftanız için birşey diyemem sanıyorum zamanınız geçmek üzere yine de bir danışın derim.
Minikmercimek_ smykll1 bemde yaptırdım canım doktor ben gerek duymuyorum dedi ailede var diyince yapıldı ve yüksek çıktı ne yazıkki
Bilibon Haftadayim dr yapalim dedi 1.saat biraz yuksek cikmis insallah sorun olmaz normalde 28 e kadar diye biliyorum ama sonrasindada yapilir belki
smykll1 Bilibon şu an 27+5 im kontrol zamanı 29 haftalık oluyo o zaman gittiğimde yaparlar mı bilmiyorum
Bilibon smykll1 yani 29 a girmeden gitme sansiniz varsa oyle yapin ama ileri haftadada kuzum gorurlerse yaparlar belki
Rhsm34 Benim doktorum normalde 24-28 arası ama 30 a kadar yapılıyor dedi. Bana 28 de yapalım dedi. Gittiğimde 28+4 olucak bana da biraz geç gibi geliyor ama doktor daha iyi bilir tabi 😁