Uzun bi aradan sonra herkese merhaba kızlar ismimden tanıyanlar olacaktır eski hesabımın şifresini unuttum için girş yapmıyorum:))
Geçen sene ekim ayında nafaka davamız olmuştu ve 1500 tl bağlandı sadece çocuğa çalışmadığı için ama yetmiyor çocuğun ihtiyaçları vs arttırmak istiyorum şuan arttırmak için dava açabiliyor muyum kendisinin işi yok ama babası çok zengin dededen alınabiliyormuş diye duydum bilgisi olan yönlendirebilir mi