Dilarac evet kısa sürede gebelik yaşamaktan kaynaklı 🥲 yani ben sezaryenle doğum yaptım doktor normalde 2 sene önerdi. Ama muayenede yumurtalık ve rahminde sorun yok deyince ben tekrar istedim. Rahmimde yapışıklık oldu 5 ay parça düşürdüm düşük riskim oldu erken doğdu. Erken doğum yaptıkça diğer doğumlarda erken doğum riski biraz daha artıyor ya o yüzden dedim rahmin kendini toparlasın sorun yaşama diye. Bebeğim de küvöz sürecinde çok yıprandı pişmanlığını çok yaşadım ben kendimde