elifdiyorkii büyük bi igne belinizden vuruyolarlar birisinin sizi tutması gerekiyor desket almanız gerekiyor çünkü o igneyi vururken sizin kimildamamaniz gerekiyor acımıyor zaten 5 dk bekleyin diyorlar 5dk cok bile hemen etkisini hisediyorsunuz zaten😁 agrilariniz gidiyor gözünüz açılıyor resmen sonra ben doktorlara bakmaya başladım ne yapiyorlarlar icerde diye o sırada benim iyice acilmami beklediler doguma aldilar tabi ben rahatım bi agrım yok doktor ıkın dedikce bende ıkınıyordum tabi birşey hisetmiyordum😁