Mym arkadaşım benim de olmuştu, başta sadece mantardı ama verilen krem ve bir tane fitil sadece kaşıntıyı alıyordu, düzgün tedavi edilmediği için akıntım yeşile döndü ve afedersin böyle topak topak geliyordu.. Sonra başka bir yard doc. Dr’a gittim 21.haftamdı alttan muayene etti ve bakteri ile mantar karışık komplike bir enfeksiyona dönüşmüş dedi.. 3’lü bir fitil ve krem verdi ve batikonla rahim ağzını temizledi, 3 gün boyunca.. Çok şükür o yeşil akıntıdan kurtuldum..!erken doğuma sebep olabiliyormuş o yüzden iyi bir doktora tedavi ettirmeni öneririm.. Ben 5-6 doktor gezdim bakmadan sadece mantar ilacı verip gönderdikleri için malesef bir türlü kurtulamadım ve ilerledi.. O dr sayesinde kurtuldum...