bussra-23 Oğlumda philips avent emzik kullanmıştım direk tutmuştu o emziği.. şimdi kızımda da onu kullanayım diyorum ama bibs markasının desenleri çok güzel çok hoşuma gidiyor markayla ilgili memnuniyeti olanlar nasıl acaba direk tuttuyor mu bebişler ??
Seymalar bussra-23 bibs uzun süre kullanımda dişlerde yamukluk yapıyor gibi iki bebekte de yapmıştı aventte o olmuyor 🤭
Seymalar bussra-23 kesinlikle 🥰 ilk oğlumda 1 buçuk yaşına kadar kullandım ve bırakması aşırı kolay oldu şimdi kızıma da ondan alacağım risk almak istemiyorum 😂😂