kubranurleo benimde üç tane kedim var ama anlaşır mı bi sorun olur mu diye aklima dahi getirmiyorum bence olumsuzu hic cekmeyin kendinize cokta güzel olur bi çok araştırma yaptım doktor, arkadaş, cevrem, ortam, herseyi gözlemledim eve yeni kedi bile gelince ilk kedi hemen benimsemiyo biliyorsunuz sonuçta yabanci bir canli geliyo zamanla evde durar dura benimsiyo guveniyo. Veterineri hic bi kedi sevmiyo ayda yılda bi gittigmiz için guvenmiyorlar ama cocuk konusunda zamanla yanimizda dura dura bebek, illaki alisacak. Birde şöyle bi çok tavsiyeler gördüm fikir olmasi için söylemek istiyorum bebek gelmeden, eşyalarını odasının kokusunu ona ait seylerin oldugu ortama sokarak yavas yavas yeni birseyin gelecegine hazırlık yapın kedinizi diyordu. Milleti cok dinlemeyin hepsi bebek dogunca kedi köpek gider kafasında oldukları için onları cok baz almamak lazim. Her ikiside Allah’ın emaneti bi bizim ülke böyle konularda evhamli yurtdisinda kedisiz kopeksiz ev yok kuzenlerimde ordalar ve buna dahiller onlar nasil adapte oluyorsa bizimkilerde olur inşallah. Aksine cok da güzel ev ve oyun arkadaşı olurlar 🤗