Bence içiniz rahat etsin diye doktora gidin,bebek asagi inmis olabilir artik hazirlik yapiyordur :) benim de asagida hissettigimde canim aciyordu ara ara adet sancisi gibi sancim oluyordu geçen hafta alttan ağrım oldu ayağa kalktım adım atamadım bi saat geçmedi ertesi gün doktora gittim nst ye girdim ağrı çıkmadı ama alttan kontrolde rahimde açılma var dedi bir hafta eğilme yat dinlen dedi bi kaç gün sonra tekrar gidicez bakalım ne çıkacak. Sağlık ocağındaki ebeyi aramıştım sıcaklar 30. 31. haftada erken doğumu tetikleyebilir doktora git demişti bana