Kizimveben çıkarmak için bebeği bastırıyorlar çekiştiriyorlar o arada tabi hissediyorsun ama acı hiç bir şekilde yok kesildiğini dikildiğimi hiç anlamadım ben kestiler mi demeden zaten kesmişler. Sondayı iğneyi vurduktan sonra uyuşma başlarken takıyorlar zaten onuda hissetmedim. Bebek çıktıktan sonra zaten sanırım o ara pis kan çıksın diye bastırdılar daha uyuşukken yani. Sonradan bişey yapılmadı işte sonda çıkarıldı uyuşukluk geçince ağrı kesici vuruldu vuruluyor sürekli sonra yürüttüler biraz ilk kalkarken zorlanıyor insan ama dayanılabilir bişey. He bide canım sakinleştiriciyi bebek çıktıktan sonra kötü hissedersen kendini yapıyorlar ben biraz iyi hissetmiyorum dedim yaptılar sanırım iyi geldi 😁 biraz değişik bir ortam zaten bebek çıkınca bebeğe odaklandığından naptıklarını anlamıyorsun bile 😁