sevgi_bidak monurol mü ? Bende de hafif idrar yolu enfeksiyonu oldu 28. Haftada banada doktorum verdi gece içtim sabah çok kötü karın ağrısı ve ishal oldum korkma canım bana doktorum ilaçtan değildir dedi ama acile gittim herşeye baktılar birşey çıkmadı probiyotik verdiler demek ki sende de öyle olduğuna göre ilaçtandı canım. Şase suda eritip içiyorsun idrarını tutuyorsun ondan dimi