Duygumsu Kızlar tecrübe edenler lütfen yazabilir mi. Normal doğum istiyorum ve bebeğim baş aşağı ama kanala girmemiş hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum deniyorum ama inme belirtileri neler onu bilmiyorum
DenizRoni Duygumsu benimde sağ kasıkta bekliyor dedi doktorum cuma günü 39+5 olduk bugün suni sancı olmazsa sezeryanla alırız dedi ben istemedim 30 olmasını bekleyeceğim umarım normal kendi sancıyla gelir
06Canan Duygumsu yarım suquat ve merdiven çık canım ben kızımda normal doğum istediğim için 37 den sonra çift çift çıkardım merdivenleri evm asansörlü olduğu halde sende deneyebilirsin
Duygumsu Damlaozzz benim doktorum 35 de söyledi bundan sonra hurma ye ördek yürüyüşü yap ada çayı iç diye
06Canan Duygumsu kanala indiğini bilemem ama haftanız uyumlu olduğu için kolaylaştırmak adına söyledim bende öyle yapmıştım 39+4 de gelmişti kızım