40 a girdik bugün kontrolüm vardı nst de bir sancım çıkmış çatı muayenesine gönderdiler 1 cm açılma var bebekte kanala girmiş doğumhaneye gönderdiler gün vermek için şu ana kadar herşey normal görünüyor cuma gününe kadar gelmese suni verilecek bu akşam da kahve rengi leke gördüm çatı muayenesi olduktan sonra bakalım bekliyoruz