Merhabalar. 28. Haftanın içerisindeyim. Bebeğin gelişimi iyi düzeyde daha geçen hafta kontrole gittik. Hareketlerini de hissediyorum evet bazı günler daha az hareket ediyor. Bir arkadaşım da bebek bekliyor o benden 6 hafta önde. Benim olduğum haftalarda karnının videolarını atıyordu dışarıdan da bariz gözüküyordu bebeğin tekmeleri. Bende öyle bir şey yok hafif titriyor belki karnım. Şu ana kadar dakika tutup hiç saymadım, bazen de tavsiye edilmediğini gördüm. Gerçekten takıntı yapmaya müsait bir konu. Ama az mı hareket ediyor güçsüz mü hareket ediyor diye kafama takılıyor bazen. Yani sorun olsa kontrolde anlaşılır değil mi? Bütün ölçümleri, rahim boyum, amniyon sıvım falan iyi düzeyde. Deneyimlerinizi merak ediyorum