aysnrbysl karın ağrım bel ağrım vardı, ara ara kramplar yaşadım biraz da göğüslerimde şişlik hissettim☺️ inşallah yükselir değeriniz şuan hiçbir belirtim kalmadı mesela ☺️ doktor ilk başta korktu dış gebelik falan olabilir mi diye,inşallah yarın kese görünürse aklım rahatlayacak