38seda38 Bu sabah kahverengimsi az bir akıntı geldi bir haftaya yakındır akıntım artmıştı zaten yaşayan varmı aranız da birde belimden kasıklarıma sızı şeklinde ara ara ağrı oluyor 36 +5 haftalık erken deyil mi 16 temmuza aldık sezeryan günü
EceNaz26 38seda38 benimde kahverengi sümüksü bi yapıda geldi sonra az az kahverengi akıntı oldu 1 günde geçti 34. Haftada 1 haftadir bekliyorum
38seda38 Tugces27 bir süredir erken doğum riskim var 2 doz ciğer geliştirici vuruldu ama bir sıkıntıdan dolayı doktoru değiştirdim bu doktorda 39 haftaya sezeryan tarihini verdi
38seda38 EceNaz26 rabbim yardımcımız olsun kavuşmaya az kaldı 😅 ama nasıl olacak tedirginliği var benim 3 doğum hala ilk günkü gibi tedirginim 😂