Gamze_gamze evet şanslym bu arada karnı küçük olanların genel de bebegi daha kilolu doğuyor çevremde karnı patlayacak şekilde büyüyenlerin bebekleri genel de küçük doğdu benim karnıma bakan nerde bebek diyo bu üçüncü hamileligim ilk çocuğum 3.300 doğdu ikinci 3.385 gram doğdu bakalım bu kaç kg doğacak ☺️