Svncezo Merhaba kızlar Dün pikniğe gitmiştik bacağımı böcek ısırmış galiba 3 4 cm büyüklüğünde sert bi şişlik oldu mu bir şey olur mu🙄 yapabileceğim bir şey var mı
Zseda Svncezo belki alerjiniz vardır o sebeple sislik olmustur. Benim küçüklüğümden beri var,ignesiz geçmiyor. Doktorun görmesi lazım. Bide gebeliginiz var o yuzden riske atmayın gosterin
melismom1 Svncezo merhaba gittiniz mi doktora? Benim de bacağımı böcek ısırmışm3 gündür geçmiyor kaşınıyor 19 haftalık hamileyim korkuyorum
Svncezo KuzeyinAnnesi10 hamileyim gitmeye karar verdim daha öncede örümcek ısırmıştı o baya şişmişti ayakkabı giyemiyordum bekarken bişey yapmadı acil yine yapmazlar diye düşündüm şimdi hamileyim dr görse iyi olur
Zseda Svncezo muhtemelen sizinde bazı böceklere karşı alerjik durumunuz gelişiyor. Ben bir sivrisinek yüzünden 3 ay tedavi gordum. Dediğim gibi iğne yapılıyor belki bir de serum o geçiriyor ama gebelikte yapilir mi bilmiyorum. Geçmiş olsun çok 🙏
Svncezo melismom1 merhaba gitmedim acil bir şey yapmıyormuş enfeksiyon aktı 2 gün 1 haftada iyileşti sorun yok şükür