Kızlar 23+3 deyim Dr önden gidiyor 1 hafta dedi ama sorun yok şimdilik dedi ama benim ayaklarımla başım dertte. Çok kısa yürüyüşlerde dahi hemen şişiyor ayağım son 1 haftadır ve saatlerce ayakta durmuşum gibi ağrıyor . Dinlenince iniyor tekrar şişlik . Mevsime bağlı mı ya da aynı durumu yaşayan var mı?