Kızlar ilk gebelikte preaklamsi geçirdim doktorum o yüzden şeker yüklemesi istedi ama ben ilkte çok fenalaştım o yüzden yaptırmak istemedim. Sanırım preaklamsi varsa şekerden de çıkıyormuş. Evde bir hafta şeker ölçmemi istedi doktorum bebeğim 26 haftalık ve 1 kilo 27 gram idi 26+0 da haftası ile uyumlu. Her gün ölçüm yapıyorum sonuçlarıma bakabilir misin 7 gün sonunda doktoruma atacağım ama tokluk yüksek sanki
