Rumeysamete ben de 36 haftayım ama 33. Haftaydı bayramda bi kalktım nefes alıp vermem rahatlamış yemek yiyince uzanabiliyorum normalde yemek çok rahatsız ediyordu yani mideme yer açılmış gibiydi gidince doktorum indiğini söylemişti şimdi 36 haftayım yukardan bakınca bile fark ediyorum indiğini yani o rahatlama gelince anladım ben